Obrenovac, 13.11.2018

Hrana koju morate da jedete ako trčite


Izvor: index.hr,Lokalne novine | Obrenovac, 20.01.2018.
Ako planirate da u dnevni raspored uvedete trčanje, onda bi u interesu trebalo da vam bude da konzumirate upravo one namirnice koje će brzo oporaviti vaš organizam, i pružiti mu neophodnu energiju

Foto:Thinkstock




Testenine od integralnih žitarica

Puni ugljeni hidrati biće od velike pomoći vašem organizmu ako ih konzumirate veče pre jakog treninga ili trke, jer su puni vitamina B (između ostalog), koji će poboljšati vašu izdržljivost.

Banane

Odlične su pre, ali i posle trčanja, jer će vam podići energiju i nadoknaditi ono što ste izgubili trčanjem. Osim toga, banane su pune kalijuma koji odlično reguliše krvni pritisak, a ako želite dodatno da pojačate izgubljenu energiju, konzumirajte je s malo grčkog jogurta.

Crna čokolada

Ako trčite, nigde ne idite bez crne čokolade, koja zahvaljujući velikom procentu kakaoa predstavlja savršeno protivupalno sredstvo za umorne mišiće.

Brokoli

Brokoli je pun vitamina (naročito C), kalcijuma, folne kiseline i vitamina K, a svi oni pomažu u oporavku mišića i jačanju kostiju. Zato je dobro jesti ovu namirnicu pre i posle treninga.

Orašasti plodovi

Hranljive materije kojima su bogati orašasti plodovi zasitiće vas nakon treninga, pomoći će vašem telu u oporavku, a s obzirom na to da su puni magnezijuma, smanjiće eventualne grčeve u nogama.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE