Obrenovac, 05.04.2020

AKO STE NAPETI, VEŽBAJTE


Izvor: Novosti,Lokalne novine | Obrenovac, 09.12.2019.
Fizička aktivnost popravlja raspoloženje

Foto:Depositphotos




Fizička aktivnost popravlja raspoloženje. Ako ste često bezvoljni i s vremena na vreme patite od bolova u mišićima i zglobovima, osećate nedostatak energije, trebalo bi da počnete da vežbate. Jer, istraživanja pokazuju da redovan trening može da "probudi" volju i ojača samopouzdanje.

Fizička aktivnost doprinosi i boljem raspoloženju, kreativnosti, a time i uspešnijim poslovnim rezultatima.

S obzirom na to da pokretanje sa "nulte tačke" nije jednostavno, predlog je da rekreativne sposobnosti s vremenom usavršavate tako što ćete prvo početi sa vežbama razgibavanja. Njihov cilj je da telo oslobode napetosti. Posle toga možete u brzu šetnju, na trčanje, plivanje ili da uradite intenzivan kardio-trening.

KRUŽENJE

Snažno podižite ramena prema ušima, a zatim ih naglo opustite. Ponovite to 10 puta. Zatim, opustite ruke pored tela i zamahnite dok ne napravite ceo krug. Ponovite to isto opet praveći krug u suprotnu stranu. Napravite nekoliko krugova u jednu i drugu stranu.

ROTIRANJE RAMENA

Uhvatite se šakama za ramena. Lagano kružite laktovima u smeru kazaljke na satu. Uradite pet krugova, pa promenite smer okretanja. Ponovite to pet puta.

ZATEZANJE NADLAKTICE

Jednu ruku podignite i spustite iza glave, tako da lakat bude na potiljku. Lagano ga drugom rukom privlačite ka suprotnom ramenu dok ne osetite zatezanje. Zadržite se u položaju dok ne izbrojite do deset. Ponovite, naizmenično sa svakom rukom, po tri puta.

ISTEZANJE

Prepletite prste iznad glave, okrenite dlanove prema gore i istegnite ruke što više možete. Ostanite u tom položaju dok izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi. Spojite dlanove iza leđa i istegnite ih unazad što više možete. Ostanite u tom položaju dok ne izbrojite do deset. Opustite se pet sekundi, pa uradite vežbu iz početka. Ponovite nekoliko puta.

RUKE IZNAD GLAVE

Ukrstite ruke ispred tela i polako ih podignite iznad glave. Uz izdah ih lagano spustite u početni položaj. Ovu vežbu ponovite najmanje 10 puta. Postepeno povećavajte zamah rukama.

OPUŠTANJE

Ruke opustite pored tela i njišite ih napred-nazad. Ponavljajte vežbu dok se sasvim ne opustite. U nastavku, "protresite" ruke, a zatim, dok duboko udišete, podignite ih iznad glave i spojite dlanove. Vratite ruke u početni položaj kroz izdah. Ponovite to nekoliko puta.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE