Obrenovac, 08.07.2020

SAČUVAJTE KOLENA


Izvor: Menshealth.rs,Lokalne novine | Obrenovac, 20.12.2019.
Vežbe koje će sprečiti povrede

Foto:Shutterstock




Kada se bavite sportom i trenirate u teretani, vaša kolena i zglobovi na nogama trpe najveći pritisak.

Brzi sprintevi, nagle promene pravca, dizanje velikih težina i izvođenje eksplozivnih pokreta mogu oslabiti vaše zglobove i povećati mogućnost da se povredite. Ubacite ove vežbe u vaš svakodnevni trening i tako ćete smanjiti eventualne ozlede bez obzira koju vrstu treninga izvodite.

JAČANJE KOLENA

Vežba: ČUČANJ S LOPTOM IZMEĐU NOGU 

3 serije, 12 ponavljanja

Stavite loptu između vaših butina i pritisnite je. Polagano se spuštajte u čučanj dok vaša kolena ne budu pod uglom od 90 stepeni.

Vežba: VELIKI ISKORAK

3 serije, 10 ponavljanja

Pravite velike neizmenične korake unapred i spustite telo dok vaše zadnje koleno gotovo ne dodirne podlogu. Zadnju nogu privucite napred do početne pozicije.

Vežba: POKRET KOLENOM KA ZIDU

3 serije, 10 ponavljanja

Čučnite na podlogu tako da jedna noga bude ispred druge. Koleno prednje noge pomerite unapred dok ne dodirne zid i tako se zadržite 20 sekundi.

Vežba: KRUŽENJE STOPALOM U STOJEĆEM POLOŽAJU 

4 ponavljanja po nozi

Nađite srednje krut jastuk i postavite ga na pod. Stanite na jastuk jednom nogom i balansirajte bez dodatne pomoći za ruke. Kružite stopalom u obliku slova azbuke  vežba se zbog toga zove ankle ABC’s).





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE