Obrenovac, 26.08.2019

ANITISTRESNI PLAN ISHRANE


Izvor: Novosti,Lokalne novine | Obrenovac, 20.02.2019.
Voće, jogurt i klice soje

Foto:Depositphotos




Za oslobađanje od stresa i vraćanje tela i uma u harmoničnu ravnotežu nude se razne vrste terapija, više ili manje uspešne. Bečki lekar Hademar Bankhofer preporučuje antistresni plan ishrane podeljen u tri dela, tvrdeći da je izuzetno efikasan. Vezan je za određene satnice koje je lako ispoštovati.

- Između 16 i 17 časova pojedite porciju svežeg voća i jogurt. Jogurt povećava rezerve amino-kiselina triptofana i tirozina u krvi. Ove dva proteinska sastojka teraju umor, a bistre um i jačaju koncentraciju. Istovremeno, bakterije u jogurtu donose mir i harmoniju u stresom podrivenoj crevnoj flori.

- Oko 18 sati pojedite dve jabuke, grejpfrut, dve mandarine ili pomorandžu i tako obradujte organizam voćnim šećerom, dovoljnim da mozak proizvodi hormon sreće.

- Između 18 i 20 časova jedite dinstano povrće sa klicama soje. U povrću se nalazi antistresni mineral magnezijum, dok klice soje, zbog vitamina B, jačaju nerve. Neka se u jelovniku nađe i riba, jer njene belančevine pomažu da stres nestane.

Alkohol ne bi trebalo da unosite 15 minuta posle jela. Kafa takođe ne pomaže u borbi protiv stresa, već čaj od kamilice - sadrži eterična ulja, koja deluju opuštajuće i smirujuće na nervni sistem.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE