Obrenovac, 22.08.2019

JUTARNJI TRENING TOPI MASNE NASLAGE


Izvor: Novosti,Lokalne novine | Obrenovac, 23.04.2019.
Kada fizička aktivnost na početku dana postane rutina, telo će da 'nauči' kako treba da se ponaša

Foto:Depositphotos




Nijedna dijeta ne može da bude dovoljno efikasna da se njome istope masne naslage sa stomaka, zadnjice, nadlaktica...Da bi višak kilograma sa ovih delova tela otišao u nepovrat pomaže samo vežbanje, i to u jutarnjim satima. Ubrzavanje otkucaja srca na početku dana, naravno na prazan stomak, ubrzava kompletan metabolizam i telo tada, s obzirom da nema šećera, troši masnoće. Ovako podstaknuta razmena materija u organizmu "ostaje na snazi" i nekoliko sati posle treninga, tako da se troši mnogo više kalorija.

Stručnjaci za fitnes, ističu i da je prednost jutarnjeg treninga u tome što "reguliše" apetit - ne oseća se preterana glad i hrana se mnogo pažljivije i strpljivije bira.

Kada fizička aktivnost na početku dana postane rutina telo će da "nauči" kako treba da se ponaša. Tako ćete uvek da budete spremni za vežbanje, jer će to postati refleks.

Za najbolje rezulatate neophodne su kardio vežbe, one koje ubrzavaju rad srca, a to su trčanje u prirodi, na pokretnoj traci, preskakanje konopca...

Trčanje u prirodi

Ako niste u formi, evo rasporeda vežbanja kako bi organizam polako i sigurno stekao kondiciju.

Ponedeljak: početi sa minutom sporog trčanja. Nastaviti sa dva minuta hodanja. Ponoviti tri puta. Ukupno devet minuta sporta.

Sreda: minut sporog tračanja, 12 minuta hodanja, ponoviti četiri puta. Ukupno - 12 minuta.

Petak: minut sporog trčanja i dva minuta hodanja, ponovite pet puta. Ukupno - 15 minuta.

Subota: odmor

Nedelja: ponovite vežbu od petka šest puta. Ukupno - 18 minuta.

Ovim tempom vežbajte od tri do četiri nedelje, pa postepeno povećavajte da vreme aktivnosti dostigne bar 45 minuta.

Pokretna traka

Odlična je za oblikovanje mišića nogu i sedalnog dela. Angažuje mišiće nogu, stomaka, donjeg dela leđa. Mogu da je koriste i rekreativci i sportisti. Ako želite da smršate, trebalo bi da na traci provodite od 30 do 60 minuta tri do pet dana nedeljno.

Preskakanje konopca

Za 30 minuta možete da sagorite čak 330 kalorija. U početku skačite do dva minuta bez pauze, pa se kratko odmorite tako što ćete hodati u mestu. Kad se odmorite nastavite da preskačete konopac koliko puta možete pa opet hodajte u mestu. Vežbajte ovako po trideset minuta bez sedenja ili naslanjanja na zid. Tokom vremena, postepeno će se povećavati vreme preskakanja konopca, a smanjivati vreme hodanja.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE