Obrenovac, 30.03.2020

ZA RAVAN STOMAK I VIŠE ENERGIJE


Izvor: Novosti,Lokalne novine | Obrenovac, 27.01.2020.
Ove proizvode obavezno uključite u ishranu

Foto:Depositphotos




Vežbate neumorno, ali vaš stomak je još uvek daleko od idealnog? Ne možete postići ništa bez pravilne ishrane. Borba za figuru iz snova počinje u kuhinji.

To je princip koji bi trebalo da zapamtite jednom zauvek. Nutricionisti i lekari ponavljaju neumorno da je za ravan stomak potrebno 70odsto pravilne ishrane, a 30 odsto fizičke aktivnosti. Ne morate gladovati da biste imali ravan stomak. Naprotiv, treba jesti da biste smršali. Pogledajte koje proizvode vredi uključiti u ishranu da biste uživali u vitkoj figuri, imali ravan stomak i više energije.

Zeleno povrće

Jedite zelje. Zahvaljujući tome, snabdećete telo velikom količinom dijetalnih vlakana, zbog čega ćete dugo vremena biti siti. Posebnu pažnju treba obratiti na povrće poput brokolija, pasulja i kupusa.

Hleb od celog zrna

Birajte hleb od žitarica. Tradicionalni hleb brzo vam podiže šećer u krvi. Kao posledica toga telo oslobađa kortizol i adrenalin, koji su dizajnirani da stabilizuju situaciju u telu. Ovo doprinosi skladištenju masti. Zato je bolje odreći se običnog pšeničnog hleba i zameniti ga hlebom od celog zrna, koji ne izaziva tako brzo povećanje šećera u krvi.

Zdrave masti

Obavezno uključite zdrave masti u svoju ishranu. Maslinovo ulje, avokado, laneno ulje i orasi trebalo bi trajno da uđu u vašu ishranu. Nutricionisti sugerišu da biljne masti potpomažu smanjenje apetita i ubrzavaju metabolizam, a samim tim i gubitak kilograma.

Riba

Dobar kvalitet proteina koji je jedno od najsporije probavljenih hranljivih materija. Pored toga, sadrži omega-3 i polinezasićene masti koje imaju uticaja na brzinu metabolizma. Ulje sadržano u ribi gorivo je za metabolizam. Zbog toga u svoj svakodnevni meni unesite losos, tunu, sardine, pastrmku i skušu.

Cimet

Ovaj neupadljiv začin je veoma važan za naše telo. Ekstrakt cimeta često se dodaje preparatima za mršavljenje. U stvari, dovoljno je konzumirati 1 kafenu kašiku začina dnevno da biste se rešili muke gladi i smanjili apetit za slatkišima. Zašto se ovo dešava? Aktivne supstance stabilizuju nivo insulina, hormon odgovoran za metabolizam ugljenih hidrata.

Jaja

Studije su pokazale da leucin, jedna od aminokiselina koja se nalazi u jajima, može da pomogde da izgubite kilograme stabilizacijom nivoa šećera u krvi. Pored toga, jaje je bogat izvor proteina, kalcijuma, folne kiseline i omega 3.

Celer

Celer je izvrstan diuretik. Sadrži puno kalijuma koji uklanja višak vode iz tela. Ipak budite oprezni i ne preterujte sa količinom.

Orasi

Orasi će pomoći u održavanju idealne težine, jer sadrže masti koje mogu da ubrzaju metabolizam. Međutim, ne možete jesti kilograme. Šaka oraha je 200 kcal, pa pokušajte da ne prelazite ovu količinu dnevno.

Probiotici

Da li želite da imate ravan stomak? Jedite probiotike! Ovi proizvodi sadrže žive bakterijske kulture koje imaju vrlo dobar uticaj na bakterijsku floru debelog creva. Pijte kefir, koji sadrži 8 esencijalnih aminokiselina koje moramo da obezbedimo u hrani, jer naše telo nije u stanju da ih sam proizvodi. Uz to, kefir je bogat hranjivim sastojcima (vitamini grupe B, kalcijumom i proteinima), zahvaljujući čemu jača kosti i poboljšava varenje.

Špargle

To je nepopularno povrće koje sadrži kvalitetne hranljive sastojke. One imaju malo kalorija, zbog čega se često preporučuje ljudima koji su na dijeti. Špargle su ujedno i vaš saveznik u borbi za ravan stomak jer sprečavaju nadutost.

Limun

Sadrži puno vitamina C, zbog čega pomaže u borbi protiv zadržavanja tečnosti. Zato pokušajte da pijete mlaku vodu sa limunom - najbolje nakon buđenja. Ako ne volite samo limunsku vodu, dodajte joj malo meda. Limunska voda je veoma zdrava i uvek je možete imati sa sobom. Sve što treba da učinite je da je pripremite kod kuće u boci.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE