Obrenovac, 15.11.2018

Spas za migrenu: Pet načina da se rešite glavobolje


Izvor: B92,Lokalne novine(JS) | Obrenovac, 23.06.2018.
Ako imate jake bolove u glavi, pre nego što odete na pregled kod lekara koji će vam propisati odgovarajuću terapiju, možete se poslužiti ovim trikovima. Reč je o prirodnim metodama, koje mogu znatno ublažiti bol, piše Hello Giggles

Foto:Thinkstock




Idite u mračnu i mirnu sobu

Doktorka Suzan Hačinson kazala je za Hello Giggles da, ako možete, kada osetite migrenu, odete u mirnu, mračnu sobu i odmorite se. Dodatni savet je da legnete i postavite led na vrat ili čelo.

Kupka u gorkoj soli

Ako ste kod kuće, Suzan preporučuje da se kupate u gorkoj soli. Ova so sadrži magnezijum, mineral koji opušta nerve, mišiće i prenosi nervne impulse po celom telu i mozgu, te može da spreči jake napade.

Popijte veliku čašu vode

Doktorka objašnjava da je hidratacija veoma bitna za sprečavanje migrena. U trenutku kada osetite da će da se javi migrena odmah posegnite za velikom čašom vode - posebno ako vam se suše usta ili je vreme toplo.

Idite na masaže

Masaža glave vam takođe može pomoći u otklanjanju bola koji izazivaju migrene.

"Samo izaberite metod koji je malo nežniji, u odnosu na vibracione masaže i pritiske. Ovo naročito važi za predeo glave i vrata, jer jaka masaža može da pogorša neprijatnost", ističe Suzan.

Pijte čaj od đumbira

Rebeka Li, registrovana medicinska sestra, preporučuje domaći čaj od đumbira.

"Đumbir sadrži više od 200 moćnih supstanci u svojim uljima I koristi se već 2.000 godina u ishrani". kazala je za "Hello Giggles". U mnogim slučajevima đumbir smiruje kontrakcije mišića i upalu, što je odlična kombinacija za borbu protiv migrene.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE