Obrenovac, 15.11.2018

BEZ NJE NIŠTA...


Izvor: B92,Lokalne novine | Obrenovac, 27.06.2018.
Nutricionista otkriva jednu namirnicu koja je ključna za mršavljenje

Foto:Thinkstock




Dijetetičarka Šeron Natoli otkrila je da su jaja namirnica uz pomoć koje možete da smršate i dovedete telo do željene težine.

Dok mnogi smatraju da je za izgradnju mišića ključno da u svoju ishranu uključite proteinske praškaste napitke ili suplemente, činjenica je da možete da jedete jedno ili dva jajeta za doručak, ručak i večeru i brzo dovedete telo do savršenstva, piše Dejli mejl. 

Vodeća dijetetičarka i autorka Šeron Natoli nedavno je objasnila da uključivanjem jaja u svakodnevnu ishranu je jednostavan način da pomognete telu da se oporavi nakon treninga. 

"Pre nego što potrošite novac na skupe suplemente i dijetetsku hranu, uvedite jaja u svoj nedeljne obroke ili plan ishrane jer su oni proteinska bomba", ističe Šeron i napominje da "neki proteinski slatkiši, za razliku od jaja, često dolaze sa velikim brojem sastojaka, veštačkih boja i zaslađivačima".

Nedavna studija je takođe pronašla da je za izgradnju mišića mnogo bolje pojesti celo jaje nakon vežbanja nego samo belance. 

Kada je reč o pravoj količini jaja, iz Austalian Egg kažu da "holesterol u jajima nije loš za vas i da su dva na dan apsulutno u redu". 

Studije su pokazale da doručak bogat proteinom može da poveća osećaj zadovoljstva i smanji osećaj gladi.

Pored selena, jaja takođe sadrže dosta vitamina B, ukljućujući vitamin B12, B5, B1, B2 i biotin. Unos vitamina B povoljno deluje na kožu, kosu i nokte. 

Kompleks ovih vitamina pomaže u jačanju elastičnosti kože i smanjuje oštećenja izazvana slobodnim radikalima. Drugi benefiti su jačanje imunog sistema, bolje pamćenje i ojačavanje mišića.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE