Obrenovac, 24.10.2021

4 NAMIRNICE ZA SUZBIJANJE APETITA!


Izvor: Espreso/Pink/Lokalne novine | Obrenovac, 24.05.2021.
Obavezno ih ubacite u svakodnevnu rutinu, ne, NISU bljutave!

Foto:Profimedia


Ispravan put do ┼żeljene linije je uravnote┼żena i redovna ishrana koja uklju─Źuje namirnice bogate vlaknima koje suzbijaju apetit i poma┼żu da ne pose┼żete za onime što mo┼że naškoditi vašem stomaku

Ove namirnice smatraju se prirodnim na─Źinom za suzbijanje gladi.

Zeleni ─Źaj

Ekstrakt zelenog ─Źaja izvrsno je sredstvo za sagorevanje masti i smanjenje apetita. Sadr┼żi dva glavna jedinjenja koja poma┼żu u procesu mršavljenja – kofein i katehine. Studije navode da katehini tako─Ĺe poma┼żu da se pokrene metabolizam, što je klju─Źno kada nameravate smršate.

Popijte 200 do 250 ml zelenog ─Źaja dva puta dnevno za efikasne rezultate.

Bademi

Orašasti plodovi smatraju se izvrsnim zalogajem za suzbijanje gladi u poslepodnevnim ─Źasovima. Ali posebno bi vam mogli koristiti bademi koji su puni vlakana, bogat su izvor antioksidanata, vitamina E i magnezijuma. Pojedite šaku badema kad osetite iznenadan nalet gladi.

─Éumbir

Ova biljka ima neverovatna lekovita svojstva. Stimuliše sistem za varenje, ubla┼żava mu─Źnine i suzbija apetit. Prema jednom istra┼żivanju sprovedenom 2012. godine, muškarci koji su konzumirali ─Ĺumbir tokom doru─Źka, ose─çali su se sito najmanje tri sata nakon obroka.

Mo┼żete konzumirati ─Źaj od ─Ĺumbira ili ─Źak suplemente ─Ĺumbira nakon savetovanja s lekarom.

Kafa

Zbog visokog udela kofeina kafa se ne smatra dobrom za zdravlje. Ali kada govorimo o gubitku kilograma, mo┼że da bude korisna. Kafa smanjuje apetit, pove─çava sagorevanje kalorija i razgradnju masti. Va┼żno je imati na umu da se to odnosi na crnu kafu, a ne mnogima omiljenu s mlekom i še─çerom.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ili─ç PR Agencija za izradu i odr┼żavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navo─Ĺenje izvora
Ostale uslove kori┼í─çenja portala pro─Źitajte OVDE