Obrenovac, 05.07.2020

TEHNIKE DISANJA


Izvor: B92,Lokalne novine | Obrenovac, 26.03.2020.
Paniku ćete najbrže i najlakše smiriti - disanjem

Foto:depositphotos/AndrewLozovyi


U stresnim situacijama lako nas može obuzeti panika. Taj nekontrolisani osećaj straha prate i razni fizički simptomi poput brzog lupanja srca, nedostatka vazduha, vrtoglavice, mučnine i mnogih drugih. 

 Naime, fizički simptomi često su rezultat činjenice da zbog straha jednostavno zaboravimo da izdahnemo vazduh koji se potom nakuplja u gornjem delu disajnog sistema i ometa normalno disanje. 

 Postoji jednostavna tehnika koja vam može pomoći da disanje regulišete, vratite ga u normalu i smirite se u stresnoj situaciji. 

 1. U sebi izbrojte do pet laganim tempom i pri tome duboko udišite vazduh. 

 2. Kada nabrojite do pet, zadržite vazduh i u sebi brojte do četiri. 

 3. Zatim polako kroz nos ispuštajte vazduh i u sebi brojte do pet. 

 Ova tehnika koristi se za smirivanje prilikom napada panike i anksioznosti, ali pomoći će vam u svim situacijama u kojima osećate veliku napetost i stres, piše Zadovoljna.hr





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE