Obrenovac, 30.11.2021

ŠTA ODMORNI LJUDI RADE ODMAH NAKON POSLA?


Izvor: Espreso/Lokalne novine | Obrenovac, 07.10.2021.
5 odli─Źnih NAVIKA

Foto:Profimedia


Šta je zajedni─Źko odmornim i fit ljudima koji naporno rade i sede u kancelariji? Svi ─çe oni na─çi vremena za ve┼żbanje i voditi ra─Źuna o tome šta jedu, iako je to teško i ponekad zahteva mnogo vremena i planiranja. Evo šta oni rade, a što biste i vi mogli da usvojite da biste svoje telo tretirali kao hram kakav jeste.

1. Pripremaju hranu za sutrašnji dan

Kuhinja nije mesto u kojem jedete ve─ç gotovu hranu. Ako ┼żelite zdravo da se hranite, klju─Źno je da dan pre isplanirate šta ─çete jesti i pripremite jelo unapred. Tako se ne─çete svakog dana na poslu nervirati što jedete hranu nabavljenu po pekarama, slatkiše i nezdrave grickalice. Od nje se, naravno, ose─çate tromo i obi─Źno se prejedete. Ako pak kod ku─çe posle posla pripremite sve za sutrašnji dan, ne─çete tako lako pokleknuti pred rafom sa ─Źokoladicama.

2. Preska─Źu dijetalne napitke

Dijetalni napici zaista ne bi trebalo da se na─Ĺu na vašem jelovniku ako ┼żelite da budete zdravi. Nedavna studija objavljena u ─Źasopisu Journal of the American Geriatrics Society otkrila je da oni koji redovno piju dijetalne napitke imaju trostruko više masnog tkiva na stomaku od onih koji to ne rade. Pijte vodu!

3. Korisno ispune vreme nakon posla

Ako ┼żelite da budete u formi, nije dobro da nakon posla samo len─Źarite, jer ─çete previše razmišljati o hrani i nezdravim poslasticama. Kvalitetno ispunite svoje vreme, svirajte, ─Źitajte, idite u prirodu ili radite bilo šta što vas opušta.

4. Ne treniraju svaki dan

Naravno da, ako ┼żelite da budete u kondiciji, morate da ve┼żbate, ali ne svakog dana. Dani odmora su jednako va┼żni kao i dani kada ve┼żbate, jer se tada miši─çi odmaraju i formiraju. Ako budete ve┼żbali svakog dana, naro─Źito ako je re─Ź o napornijim ve┼żbama, miši─çi vam to ne─çe oprostiti - a mo┼że se desiti da ubrzo i prestanete u potpunosti s ovom va┼żnom, zdravom navikom, piše portal Lepa i Sre─çna.

5. Idu na spavanje pre 12 sati

Ako ne spavate redovno, pate i zdravlje i vitka linija. Istra┼żivanja su pokazala da ako smo neispavani, ve─çi je rizik da ─çemo posegnuti za visokokalori─Źnom hranom i manje verovatno je da ─çemo prikupiti dovoljno motivacije i oti─çi na ve┼żbanje. Zato, spavajte minimum osam sati i idite na spavanje pre pono─çi.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ili─ç PR Agencija za izradu i odr┼żavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navo─Ĺenje izvora
Ostale uslove kori┼í─çenja portala pro─Źitajte OVDE