Obrenovac, 17.10.2019

SADRŽE MALO KALORIJA I SAGOREVAJU MASTI


Izvor: Vecernji.hr,Lokalne novine | Obrenovac, 22.02.2019.
Evo koje voće treba da jedete svaki dan pre jela i smršaćete!

Foto:Thinkstock




Mršavljenje nije nimalo lak zadatak. Oni koji su pokušali izgubiti neželjene kilograme barem jednom, znaju koliko je to odricanja i truda.

Upravo zato, dobro je znati na koji način možete sebi olakšati proces.

Birajte namirnice koje sadrže malo kalorija i koje se brzo sagorevaju.

Jabuke

Sadrže malo kalorija i obiluju vlaknima. Jedna jabuka dnevno, s korom, osiguraće vašem telu oko 4,4 grama vlakana, što je oko jedne petine preporučene dnevne doze. Jedite jabuku pre jela za mršavljenje.

Banane

Mnogi izbegavaju banane kada žele da smršaju, ali ne bi trebalo. Iako imaju oko 105 kalorija, sadrže i tri grama vlakana što ih čini dobrim odabirom za gubljenje kilograma.

Kivi

Ova mala voćna bomba obiluje vitaminom C i E.
Crne semenke su odličan izvor vlakana koji pomažu probavi. Ovo voće pomaže u kontroli osećaja gladi što je i te kako bitno ako želite da smršate.

Šumsko voće

74 grama borovnice sadrži 42 kalorije, a 152 grama jagoda 50 kalorija. Osim toga, pružiće vam osećaj sitosti i redukovati nivo holesterola, krvni pritisak i upalne procese u telu.

Lubenica

Obliluje vitaminima A,B I C. 100 grama ovog voća sadrži 30 kalorija i 90 posto vode zbog čega ćete ostati hidrirani i daće vam osećaj sitosti.

Pomorandže

Odličan su izbor ako želite da se rešite masnoće iz tela. Sadrže malo kalorija, a bogate su vitaminom C i pružaju osećaj sitosti.

Grejpfrut

Obiluje vitaminom C, folnom kiselinom i kalijumom.Polovina grejpfruta sadrži samo 39 kalorija, a ako je konzumirate svaki dan pre jela, sniziće vam nivo holesterola. Ovo je voće koje treba da jedete svaki dan ako želite da se rešite masnoća sa stomaka.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE