Obrenovac, 31.05.2020

RADITE IH NAJMANJE TRI PUTA NEDELJNO


Izvor: Novosti,Lokalne novine | Obrenovac, 23.12.2019.
Ovo su najbolje vežbe za grudi i stomak

Foto:Depositphotos




Jaki mišići grudi i stomaka ključni su za pravilno držanje i disanje. Što više kiseonika dospe u krvotok, to je bolje za rad svih organa i jačanje odbrambenih sposobnosti organizma.

Da bi se disalo "punim plućima", odnosno povećao njihov kapacitet, osim kardio-treninga značajne su i vežbe kojima se jača muskulatura poprsja i stomaka.

Ove vežbe trebalo bi da se rade najmanje tri puta nedeljno, u kombinaciji sa nekom aerobnom aktivnošću. Pomoću njih očvrsnuće mišići grudi, ramena, mišići nadlaktice, kao i stomaka.

Dlan "protiv" dlana

U stojećem ili sedećem položaju spojite dlanove tako da laktovi budu u visini ramena. U trajanju od tri sekunde pružajte otpor dlanovima. Ponovite 10 puta u tri serije.

Stojeći sklek

Iz stojećeg stava oslonite se rukama na zid. Telo bi trebalo da bude pod nagibom. Iz tog položaja uradite sklek, dok istovremeno podižete jednu ispruženu nogu unazad. Pri sledećem skleku podižite drugu nogu, i tako naizmenično. Ovom vežbom osim grudnih mišića aktiviraju se i mišići zadnjice. Uradite tri serije po 20 ponavljanja.

Klasičan sklek

Lezite na stomak, pa se izdignite od podloge oslanjajući se ne ruke i kolena. Dlanove postavite malo šire od širine ramena i pri spuštanju savijajte laktove u stranu. Vežba se izvodi u tri serije po osam ponavljanja.

Trbušnjaci

Lezite na leđa, savijte noge i podignite ih pod uglom od 90 stepeni. Ruke opružite pored tela. Iz ovog položaja, spuštajte savijena kolena najpre na jednu, a zatim i na drugu stranu, što je moguće više ka podlozi. Trudite se da vam ramena i leđa budu sve vreme vežbe priljubljena za podlogu. Ponovite vežbu 10 puta sa obe strane.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE