Obrenovac, 22.11.2019

NIJE SVEJEDNO


Izvor: B92,Lokalne novine | Obrenovac, 28.09.2019.
Ko treba da bude fizički aktivan pre, a ko posle jela?

Foto:Depositphotos/Wavebreakmedia




Postoje ljudi koji promovišu treniranje kao prvu stvar koju bi trebalo da uradite kada se probudite, međutim, to može da ima posledice po zdravlje.

Mnogi veruju da upravo treniranje nakon samog buđenja, odnosno nakon što niste ništa jeli u periodu od 8 do 12 sati, pospešuje ubrzano topljenje masnoća u organizmu.

Nutricionista Pamela Nisevič Bede i fitnes trener Bred Šenfeld otkrili su za “Women’s Health” šta misle o treniranju na prazan želudac.

Ne postoji mnogo istraživanja na tu temu, a većina njih tvrdi da treniranje praznog stomaka neće pomoći pri ubrzanom mršavljenju, nego ćete samo imati manje energije za optimalno izvođenje treninga.

Nutricionistkinja dodaje da je treniranje na prazan želudac, ipak, odlično za one koji pokušavaju da održe kalorijski deficit i da skinu kilograme, jer će nakon treninga telo žudeti za proteinima, a ne za ugljenim hidratima i šećerima, kao što je to slučaj kod većine ljudi.

Trener Šenfeld smatra da sat do dva pre treninga treba pojesti neki lagan obrok koji se pretežno sastoji od proteina i zdravih masti, kako bi organizam imao dovoljno energije za trening. Na taj način, telo bi bilo prisiljeno da troši masti jer nije nahranjeno ugljenim hidratima.

Ipak trošenje masti treningom na prazan želudac bolje će poći za rukom osobama koje su na keto ishrani i čije je telo već naviknuto da crpi energiju iz masti, a ne iz ugljenih hidrata.

Dakle, nema ništa loše u tome da odradite trening na prazan želudac, ali ako osetite da to vašem organizmu ne prija i da se osećate loše nakon toga, bilo bi najbolje da poslušate savet trenera i pojedete neki proteinski obrok pre fizičke aktivnosti.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE