Obrenovac, 15.07.2018

ODMAH KRENITE U ŠETNJU


Izvor: Index.hr,Lokalne novine | Obrenovac, 02.07.2018.
Evo šta će se dogoditi vašem telu ako svaki dan šetate 30 minuta

Foto:Thinkstcok/Ilustracija




Svakog dana ljudi provode barem pola sata surfujući internetom, listajući objave na društvenim mrežama ili sedeći u fotelji i gledajući televiziju. S druge strane, ako biste hodali samo 30 minuta dnevno, mogli biste imati puno više koristi, barem kada je zdravlje u pitanje.

1. Sagorećete oko 150 kalorija 

Zavisno o terenu i brzini hoda, hodajući pola sata sagorevate oko 150 kalorija, piše Index.hr. 

2. Osećaćete se smireno 

Hodanje opušta, čak i ako niste u prirodi, već na prometnim i bučnim ulicama. 

3. Noge će vam biti čvršće 

Samo 30 minuta hoda dnevno odlično je za toniranje mišića. Ako uz svakodnevne šetnje odlučite dva puta nedeljno da odradite trening snage, primetićete još bolje rezultate. 

4. Mogli biste da smanjite proširene (varikozne) vene 

Redovno hodanje smanjuje pojavu i bol varikoznih vena, otkrivaju stručnjaci iz Klinike u Klivlendu. 

5. Popravićete probavu 

Nakon obroka nemojte sesti pred televizor ili se odmarati. 30-minutna šetnja ubrzaće vaš probavni sistem i držati šećer u krvi u granicama normale. 

6. Bićete kreativniji 

U šetnju možete poneti manju svesku. Iznenadiće vas navala kreativnosti, a bilo bi šteta ne zapisati sve ideje na papir. 

7. Možete obaviti puno zadataka 

Hodajući možete koristiti svoj telefon, a to znači i obaviti poslovne razgovore i odgovoriti na elektronske poruke ili samo nazvati porodicu i prijatelje. 

8. Podstići će vas na aktivnosti 

Nakon par nedelja hodanje će postati vaša rutina, a prvi rezultati mogli bi da budu podsticaj za još više aktivnosti. Probajte da trčite ili vozite bicikl, mogućnosti su beskonačne.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ilić PR Agencija za izradu i održavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navođenje izvora
Ostale uslove korišćenja portala pročitajte OVDE