Obrenovac, 22.09.2018

Ve┼żbe za bolju ravnote┼żu


Izvor: novosti.rs,Lokalne novine | Obrenovac, 08.01.2018.
Ukoliko ┼żelite da pobolj┼íate ravnote┼żu, a time i da smanjite rizik od povreda i padova praktikujte slede─çe ve┼żbe tri puta nedeljno

Foto:Shutterstock


´╗┐

Ukoliko ┼żelite da poboljšate ravnote┼żu, a time i da smanjite rizik od povreda i padova praktikujte slede─çe ve┼żbe tri puta nedeljno. Posebno se preporu─Źuju ┼żenama koje dosta vremena provode na visokim potpeticama i tako dodatno izla┼żu telo naporu. Ovih nekoliko ve┼żbi obezbedi─çe stabilnost celog tela, a pozitivno ─çe uticati i na psihu. Ve┼żbe su veoma zahtevne, jer je neophodno da se odr┼żi nametnuti polo┼żaj u odre─Ĺenom vremenskom intervalu.

Balansiranje

Noga se nalazi na podu i oslonjeni ste celim stopalom na podlogu. Druga noga neka bude ispru┼żena unazad prate─çi liniju tela. U ruci suprotnoj od noge koja je na podlozi, dr┼żite teg i odr┼żavaju─çi ravnote┼żu savijajte i ispru┼żajte ruku sa tegom 10 puta. Ve┼żbu ponovite tri puta vode─çi ra─Źuna o disanju. Zamenite noge i ponovite ve┼żbu tako─Ĺe tri puta.

Izvijanje

Po─Źetni polo┼żaj za ovu ve┼żbu je raskora─Źni stav gde se jedna noga postavlja napred oslonjena punim stopalom na podlogu, a druga nazad i oslonac je na prstima. Ruke su visoko podignute iznad glave, telo se nalazi u maksimalno istegnutom polo┼żaju. Udahnite i po─Źnite polako da savijate prednju nogu dok se natkolenica i pod ne dovedu u paralelni polo┼żaj. Ruke postavljate u polo┼żaj koji je tako─Ĺe paralelan sa podlogom. Zadr┼żite se u ovom polo┼żaju 10 sekundi, a zatim se vratite u po─Źetni polo┼żaj. Ve┼żbu ponoviti 10 puta, naizmeni─Źno na jednoj pa drugoj nozi.

Podizanje noge

Lezite na pod, ruke postavite pored tela, savijte noge u kolenima i stopala oslonite na pilates loptu. Podignite karlicu od podloge i dovedite svoje telo u polo┼żaj koji ─çe vam biti dobro izbalansiran i lako odr┼żiv. Zatim lagano podignite jednu nogu uvis pokušavaju─çi da odr┼żite polo┼żaj 10 sekundi. Vratite nogu lagano, spustite karlicu i napravite 10 sekundi pauze izme─Ĺu dva ponavljanja. Ve┼żbu ponovite 10 puta naizmeni─Źno sa jednom i drugom nogom.

Podizanje karlice

Lezite na pod, raširite ruke u stranu zbog stabilnosti polo┼żaja i stavite obe noge sa opru┼żenim kolenima na loptu. Polako ispru┼żite prste na nogama i jako ih zategnite, a zatim podignite karlicu od podloge. Zadr┼żite se u ovom polo┼żaju 10 sekundi vode─çi ra─Źuna o disanju, a zatim se lagano vratite u po─Źetni polo┼żaj. Ve┼żbu uradite 10 puta.





Lokalne Novine Obrenovac


Vuk Ili─ç PR Agencija za izradu i odr┼żavanje WEB portala LOKALNE NOVINE Obrenovac
Portal LOKALNE NOVINE je javno internet glasilo registrovano pod brojem : IN 000333
Upotreba autorskog materijala objavljenog na stranicama ovog portala dozvoljena je uz obavezno navo─Ĺenje izvora
Ostale uslove kori┼í─çenja portala pro─Źitajte OVDE